Το «Ακταίον ξαναγεννιέται» από τα χέρια του κ. Κώστα Ευσταθίου

Μοναδική Ελληνική πρωτοποριακή τέχνη, σε όλο τον Κόσμο!

“αυτό το είδος της τέχνης μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε να γεννηθεί”
Κώστας Ευσταθίου

Όπως πολλά σημαντικές επιτυχίες στην φυσική, στην χημεία, στην ιατρική, ανακαλύφθηκαν τυχαία., έτσι και η τέχνη της συρματοτεχνίας ξεπήδησε από τα χέρια μου πριν πολλά χρόνια, όταν λίγα εκατοστά σύρμα έγιναν ένα βαρκάκι, ένα καροτσάκι, ένα λουλουδάκι.

Αυτό ήταν!

Το σύρμα που δεν κοστίζει τίποτα απέκτησε για μένα μεγάλη αξία.

Μεγάλη αγάπη και σεβασμό.

Έτσι ξεκίνησε η ιστορία της νέας τέχνης, η Συρματοτεχνία!!!

Ότι έβλεπα, ότι φανταζόμουν το σύρμα με βοηθούσε να το κάνω έργο τέχνης.

Με τα χρόνια τα έργα έγιναν συρματουργήματα.

Οι απαιτήσεις των θεμάτων ήταν πολλές για σύρματα διαφόρων διαμετρημάτων και υλικών που πρέπει να ψάξω πολύ να βρω αυτό που μου ζητούν τα έργα μου.

Το σύρμα για μένα είναι το μάρμαρο του γλύπτη, τα χρώματα του ζωγράφου, η πέννα του ποιητή.

Δεν θα μπορούσε να υπάρχει άλλο υλικό για το δέσιμο τόσων χιλιάδων κομματιών, εκτός από σύρμα, που πρέπει να είναι πολύ λεπτό,  με διάμετρο τρίχας, για να μην φαίνεται στο αποτέλεσμα.

Για μια πινελιά του ζωγράφου χρειάζονται καμιά φορά και 50 μέτρα σύρμα με 100 και πλέον δεσίματα. Υπάρχει έργο «Το κορίτσι με τα μπλε μάτια» Που έγινε με λίγα εκατοστά σύρμα και υπάρχει έργο «Το ΑΚΤΑΙΟΝ” (δεν έχει τελειώσει ακόμη) που θα φθάσει περίπου τα 16.000-17.000 κομμάτια, με δεσίματα που δεν μπορούν να μετρηθούν, καθώς το συνολικό μήκος για όλα τα σύρματα, θα περάσει τα 2,5 χιλιόμετρα.

Μοναδική Ελληνική πρωτοποριακή τέχνη, σε όλη την Ευρώπη.

Η δύναμη που βγήκε από το ευτελές για όλους σύρμα είναι απίστευτη.

Τα θέματα άπειρα, από προσωπογραφίες, παγώνια, Harley του 1930, ατμομηχανές USA 1920, μπαλαρίνες, και τώρα το Ιστορικό ξενοδοχείο του Νέου Φαλήρου το «Ακταίον».

Αυτή τη τέχνη είναι δύσκολο να τη διδάξεις και εξηγώ γιατί.

Μοιάζει με το μάθημα της έκθεσης. Μαθαίνεις τα βασικά και μετά η ανάπτυξη του θέματος είναι δική σου δουλειά.

Έτσι και η συρματοτεχνία, μπορεί κάποιος να μάθει να χειρίζεται τα εργαλεία. Πώς να δαμάζει και να στραβώνει να δένει να κόβει τα σύρματα, αλλά από κει και πέρα δεν υπάρχουν μαθήματα.

Ένας Γερμανός καθηγητής. είπε ότι “αυτό το είδος της τέχνης μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε να γεννηθεί”

Χάρηκα, όχι γιατί αυτό αφορούσε εμένα, αλλά γιατί αναγνωρίζουν την νέα τεχνοτροπία σαν Ελληνική, κάτι που είμαι σίγουρος ότι θα γίνει και εδώ.

Κώστας Ευσταθίου – 697 229 4354

Η μέχρι τώρα πορεία του έργου!

Παλαιότερες κατασκευές!

Harley Davidson 1939

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.