Κατάλογος Επιχειρήσεων Πειραιά

Εκδηλώσεις της πόλης μας

Τα νέα της πόλης μας

Ο Όμιλος Ρομποτικής Ράλλειων Πειραματικών Δημοτικών συμμετέχει στο 2ο Spoudase Festival

Ο Όμιλος Ρομποτικής Ράλλειων Πειραματικών Δημοτικών σχολείων Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστήμιο Αθηνών συμμετέχει στο 2ο Spoudase Festival , το μεγαλύτερο εκπαιδευτικό γεγονός της χρονιάς που πραγματοποιείται στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων στις 19 και 20 Μαϊου.

Στο Φεστιβάλ συμμετέχουν 400 φορείς απ' όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης ενώ αναμένεται αναμένεται να υποδεχτεί 30.000 επισκέπτες.

Στην ένθετη κατηγορία Πρωτοβάθμιας - Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, το Spoudase Festival καλεί τις σχολικές μονάδες να πραγματοποιήσουν workshop, και να παρουσιάσουν τις δραστηριότητες, τα πειράματα και  τα εκθέματά τους πάνω στις θετικές, τις θεωρητικές επιστήμες, τις νέες τεχνολογίες, την ρομποτική κ.α.

Ο ένθετος θεματικός χώρο της Πρωτοβάθμιας - Δευτεροβάθμίας Εκπαίδευσης που υπάρχει από φέτος στο Φεστιβάλ  θα φιλοξενήσει 100 σχολεία και εκπαιδευτήρια απ'όλη την Ελλάδα.

To Spoudase Festival επενδύει στην ανάδειξη όλων των δράσεων, κινήσεων και πρωτοβουλιών που προωθούν τις νέες τεχνολογίας στην εκπαίδευση, τους ανθρώπους και φορείς που πειραματίζονται και καινοτομούν, τοποθετώντας τις σπουδές στο  κατώφλι του μέλλοντος! 

Δείτε παρακάτω τι θα παρουσιάσει ο Όμιλος Ρομποτικής Ράλλειων Πειραματικών Δημοτικών σχολείων Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστήμιο Αθηνών στο 2ο Spoudase Festival :

1) Διαδραστικός Περίπατος στην Ακρόπολη
Διαδραστική Μακέτα με αντικείμενο παραγόμενο με τρισδιάστατη σχεδίαση (3d blender) σε 3d εκτυπωτή  
α. Ομάδας εργασίας: τμήμα Ε-ΣΤ Όμιλος Ρομποτικής
β. Συνεργασία: Εργαστήριο Εικαστικών Ραλλείων Π.Δ.Σ.

2) Στην Αρχαία Ολυμπία

Περιήγηση για όλους: Ρομποτικό Όχημα περιήγησης στο χώρος της Αρχαίας Ολυμπίας για άτομα με προβλήματα κινητικότητας - Υλικό: Lego WeDo  εφαρμογή σε μακέτα
α. Ομάδας εργασίας: Όμιλος Ρομποτικής

3) Στην ανασκαφή, ψάχνοντας και βρίσκοντας
Κατασκευή ανελκυστήρα ευρημάτων - Υλικό: Lego WeDo 
α. Ομάδα εργασίας:Όμιλος Ρομποτικής

4) Από την αρχαία Κίνα στη σύγχρονη Ελλάδα
Ένας Δράκος, Ρομποτικός. 
α. Ομάδα εργασίας ΣΤ2 και Όμιλος Ρομποτικής

5) Rodin Τhe Cathedral
Διαδραστικό Γλυπτό με πληροφορίες για τον καλλιτέχνη και το έργο του.
α. Ομάδα Εργασίας:- Όμιλος Ρομποτικής

6) Αναπαράγοντας μια Μουσειοσκευή
Μια διαδραστική Μουσειοσκευή: το κασελάκι του Θεόφιλου, από το ΜΕΛΤ
α.  Όμιλος Ρομποτικής

Ο στόχος του τομέα Πληροφορικής των Ραλλείων Π.Δ.Σ. είναι να εμπλέκονται τα παιδιά σε βιωματικές δράσεις, ευχάριστες και ωφέλιμες, με τη χρήση εργαλείων της τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης. Φέτος, οι μαθητές κλήθηκαν να κάνουν ένα ταξίδι πίσω στο χρόνο, να βρουν ενδιαφέροντα στοιχεία της τέχνης των αρχαίων λαών και να τα μετασχηματίσουν, με τα εργαλεία της τεχνολογίας να τα φέρουν στο σήμερα. Από την αρχαία Ολυμπία, την Ακρόπολη των Αθηνών, την αρχαία Κίνα στην Ευρώπη του 19ου  και την Ελλάδα του ’30, τα παιδιά τολμούν διαδραστικές αναπαραστάσεις και αναπαραγωγές και γίνονται αυτόπτες μάρτυρες της Ιστορίας και της Τέχνης. 

Στο πλαίσιο εφαρμογής και διάχυσης καλών πρακτικών-καινοτόμων σχεδίων μαθήματος στο συγκρότημα των Ραλλείων Π.Δ.Σ., εφαρμόζονται στα εργαστήρια Πληροφορικής και στον Όμιλο Ρομποτικής το μοντέλο STEAM. Οι μαθητές δημιουργούν με τον μικροελεγκτή Arduino και άλλα πακέτα εκπαιδευτικής ρομποτικής. Πέρα από την προσέγγιση επιστημών όπως των Μαθηματικών και της Φυσικής, δίνεται στα παιδιά η δυνατότητα με την προσέγγιση (STEM), να γνωρίσουν διεπιστημονικά και να δημιουργήσουν βρίσκοντας ταυτόχρονα αναφορές στην Τέχνη (STEAM).

Τα Project του τομέα Πληροφορικής στοχεύουν στην ενίσχυση προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών όπως η ασφάλεια στο Διαδίκτυο, η επίλυση προβλημάτων, η διαχείριση έργου, η αλγοριθμική σκέψη αλλά και η ομαδική συνεργατική δράση .

Υλικό επικοινωνίας στα αγγλικά
In the framework of implementation and dissemination of good practices and innovative plans in the RALLΕIA PRIMARY EXPERIMENTAL SCHOOLS the STEAM model is applied in the ICT Class and the Robotics Club. Pupils implement projects with Arduino microcontroller and other educational robotics tools. Apart from the approach of science such as Mathematics and Physics, students have the opportunity to learn interdisciplinarily and to create projects using the STEM approach while at the same time they discover references to Arts (STEAM). Projects are focusing on enhancing children's personal and social skills such as problem-solving, project management, algorithmic thinking and cooperative action

Social Media

 

Newsletter

Εγγραφείτε μόνο με ενα e-mail!